Obiektywy do bezlusterkowców (Voigtlander, NISI, Leica, Venus Optics, Irix, 7Artisans)
Promocja
Wyprzedaż
Obiektyw 7Artisans 50 mm f/1.05 Canon R
- Średnica filtra [mm]: 58
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
50 mm F1.05 oferuje niezwykłe parametry. To ultra jasna konstrukcja o standardowej ogniskowej, która świetnie sprawdzi się w fotografii ulicznej, portretowej, reporterskiej, ślubnej i wiele więcej. Wszystko za sprawą niezwykle dużej jasności, która pozwala na fotografowanie przy minimalnej ilości światła i uzyskiwanie niezwykłego rozmycia dalszych planów.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Seria Nokton to ultra jasne obiektywy, które umożliwiają swobodną pracę w każdych warunkach oświetleniowych. Jednocześnie cechują się zdumiewającą optyką, która obejmuje m.in. element pływający, soczewkę obustronnie asferyczną czy szlifowaną przednią soczewką asferyczną o ultra wysokim współczynniku załamania światła. Model ten cechuje się stosunkowo kompaktową budową, dzięki czemu doskonale uzupełnia korpusy aparatów Canon RF.
CaptureOne 40% taniej
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Obiektyw o miniaturowych rozmiarach, które jednak nie przeszkodziły w zastosowaniu ultrajasnej przysłony f/1.2. Model ten został specjalnie zaprojektowany dla aparatów z systemu Nikon Z. Posiada elektroniczne styki, które umożliwiają wymianę informacji pomiędzy obiektywem a korpusem aparatu. Pokrywa pełnoklatkowy sensor aparatu.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Średnica filtra [mm]: 46
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Jasny, lekki i kompaktowy obiektyw do aparatów Sony E. Oferuje dla matryc APS-C kąt widzenia odpowiadający w przybliżeniu standardowej ogniskowej dla matryc pełnoklatkowych. Wykorzystuje aluminiową obudowę i 10-listkową przysłonę, a także oferuje minimalny dystans ostrzenia wynoszą 28 cm.
Obiektyw pełnoklatkowy o ogniskowej 35 mm i światło sile f/0.95. Wykorzystuje 1 szkło asferyczne, element ED i 4 szkła UHR, a także metalową obudowę. Jest to świetny obiektyw do filmowania i fotografowania, o czym świadczą wewnętrzne ogniskowanie, bezklikowa przysłona czy niski poziom efektu oddychania.
Obiektyw z funkcją korekty perspektywy o niemal zerowej dystorsji. Posiada ultra szerokokątną ogniskową 20 mm i zaawansowaną konstrukcję optyczną z 2 elementami asferycznymi i 3 elementami ED. 14-listkowa przysłona zapewnia plastyczny efekt bokeh.
Obiektyw Laowa 4 mm f/2,8 Fisheye zapewnia wyjątkowe pole widzenia wynoszące 210 stopni i może tworzyć obrazy o okrągłym polu widzenia (dla aparatów MFT). Dzięki temu możliwe jest stworzenie zdjęć panoramicznych 360 stopni na podstawie tylko 2-3 zdjęć. Obiektyw jest przy tym niezwykle kompaktowy - waży zaledwie 135 g. Dzięki temu jest wyjątkowo przenośny i można go zamontować na kamerach DJI Inspire X5, tak aby uzyskać niebywałą, podniebną perspektywę.
Wśród innych teleobiektywów o podobnej ogniskowej i przysłonie Laowa wyróżnia się niewielką odległością minimalnego ostrzenia - 24,7 cm. Skutkuje ona bardzo dużą skalą odwzorowania, która w tym przypadku wynosi aż 2:1. Oznacza to, że obiekt który w rzeczywistości ma wymiary 1 x 1 cm na matrycy Twojego aparatu będzie miał rozmiary 2 x 2 cm.
Ultraszerokokątny obiektyw przeznaczony do współpracy z pełnoklatkowymi aparatami z mocowaniem Nikon Z (obiektyw jest również kompatybilny z aparatami z matrycą APS-C). Cechą, która go wyróżnia jest fakt, iż posiada on kąt widzenia sięgający 110 stopni przy dużym otworze względnym f/2 i jednoczesnym doskonałym odwzorowaniu linii prostych - tzw. obiektyw rektilinearny. Pomimo zaawansowanej konstrukcji i doskonałych parametrów optycznych Venus Optics udało się zachować kompaktowe rozmiary obiektywu, które sprawiają, że obiekty idealnie pasuje do bezlusterkowców.
Ultraszerokokątny obiektyw przeznaczony do współpracy z pełnoklatkowymi aparatami z mocowaniem Sony E (obiektyw jest również kompatybilny z aparatami z matrycą APS-C). Cechą, która go wyróżnia jest fakt, iż posiada on kąt widzenia sięgający 110 stopni przy dużym otworze względnym f/2 i jednoczesnym doskonałym odwzorowaniu linii prostych - tzw. obiektyw rektilinearny. Pomimo zaawansowanej konstrukcji i doskonałych parametrów optycznych Venus Optics udało się zachować kompaktowe rozmiary obiektywu, które sprawiają, że obiekty idealnie pasuje do bezlusterkowców.
Obiektyw opracowany specjalnie dla aparatów dalmierzowych Leica M. Jego konstrukcja optyczna obejmuje 7 soczewek rozmieszczonych w 6 grupach. 10-listkowa przysłona i jasność f/2.2 gwarantuje znakomity efekt bokeh.
Apochromatyczny obiektyw z maksymalną skalą powiększenia wynoszącą 1:2 i zaawansowaną konstrukcją optyczną. Został specjalnie zaprojektowany dla aparatów z systemu Nikon Z. Posiada elektroniczne styki, które umożliwiają wymianę informacji pomiędzy obiektywem a korpusem aparatu. Pokrywa pełnoklatkowy sensor aparatu.
Wysokiej klasy obiektyw, który znajdzie zastosowanie w fotografii makro, krajobrazowej, portretowej i filmowaniu. Jak przystało na nowoczesny produkt wspiera 5-osiową stabilizację aparatów Sony. Ponadto obiektyw wyposażono w 10-listkową przysłonę gwarantującą atrakcyjne rozmycie tła.
Klasyczna portretówka o ogniskowej 75 mm i jasności f/1.5, która pokrywa sensor pełnoklatkowy. Oferuje klasyczną konstrukcję optyczną obejmującą 7 soczewek rozmieszczonych w 6 grupach i 1 element obustronnie asferyczny oraz 3 soczewki o anormalnej dyspersji. 12-listkowa przysłona i płynnie lub skokowo działająca przysłona gwarantują pełną kontrolę nad bokeh. Całkowicie metalowy korpus wyróżnia się wytrzymałością.
Voigtlander Nokton 21 mm f/1,4 charakteryzuje się zaawansowaną optyką - odpowiedzialni za niego inżynierowie wykazali się ogromem technologicznej i technicznej finezji. Wyrafinowana konstrukcja obejmuje 13 elementów rozmieszczonych w 11 grupach. Obiektyw wykorzystuje elementy asferyczne, co pozwoliło na uzyskanie dużego otworu względnego, przy jednoczesnym ograniczeniu rozmiarów instrumentu. Co więcej elementy asferyczne gwarantują obrazy wolne od zniekształceń i pomagają w eliminacji aberracji chromatycznej.
Obiektyw Nokton 75 mm f/1,5 łączy doskonałą jakość optyczną i zaawansowaną, klasyczną konstrukcję.Należy do znakomitej linii obiektywów Vintage Line, które dedykowane są do aparatów dalmierzowych. Jego wygląd nawiązuje do klasycznych aparatów. Jednocześnie korzysta z najnowocześniejszych technologii.
Wysokiej klasy stałoogniskowy obiektyw przeznaczony do aparatów z mocowaniem Nikon Z, o ultra szerokim kącie widzenia wynoszącym 110 stopni. Soczewki pokryto zaawansowanymi powłokami antyrefleksyjnymi, minimalizującymi powstawanie flar oraz aberracji chromatycznej.
Najczęściej kupowane
Porady
Jaki obiektyw kupić do filmowania?
Przygotowaliśmy dla Ciebie garść porad oraz wybraliśmy kilka modeli, którymi powinieneś się zainteresować.
Obiektyw macro. Co musisz wiedzieć przed zakupem?
Szukasz szkła do makrofotografii? Zastanawiasz się który obiektyw da Ci największa zbliżenia? Jesli lubisz robić zdjęcia kwiatom, owadom, biżuterii, koniecznie to przeczytaj!
Jaką ogniskową wybrać? Lepszy szeroki kąt czy teleobiektyw?
Dowiedz się, co to jest ogniskowa oraz kiedy warto sięgnąć po obiektyw 24 mm a kiedy po 100 mm.